Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017

ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΣΤΟΝ 13ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΛΟΓΟΥ, ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΒΑΥΑΡΙΑΣ!

ΘΕΜΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ: "Έρως και Ψυχή"


"ΘΥΕΛΛΕΣ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ"

Όλοι οι ήχοι γίνονται σιωπή...
Της νύχτας η γαλήνη ντύνει τις στιγμές. 
Φορτώνονται οι άυλες φτερούγες μου 
το βάρος της επιθυμίας μου το τεράστιο. 
Γίνεσαι ουρανός προορισμός... 
Η σκέψη μου πλημμυρισμένη 
από το φως των αστεριών ματιών σου 
πάλι ξαγρυπνά. 
Τυφλά βαδίζουν τα πιο τρελά όνειρά μου, 
εσένα να κρατήσω αγκαλιά 
να σκύψω να φιλήσω τα χείλη σου 
πιότερο τυχερή απ΄τους θεούς, θνητή εγώ, 
νέκταρ να κεράσω τις αισθήσεις μου. 
Το βλέμμα σου σηκώνει θύελλες...
Λίγο ακόμη να σε κοιτάζω 
είναι σπουδαίο, ιδανικά ηδονικό, 
να κοιτάζεις μακριά
να βλέπεις το άγγιγμα του έρωτα 
με την καρδιά αγγέλου.
Παιδιάστικο μειδίαμα στα χείλη... 
Ένας έρωτας με εφηβική ορμή 
στης δύσης το κατώφλι. 
Λάγνα στιγμή σαν καταφέρνω 
να σχηματίσω το χαμόγελό σου 
πεφταστέρια του ουρανού σου 
σκορπίζουν ελπίδες 
στου νου μου τα καλντερίμια.
Αγάλιασμα ψυχής το κάθε άγγιγμά σου,
λαχτάρισμα αντάμα
στου φτερωτού θεού τα βέλη.
Όλοι οι ήχοι γίνονται σιωπή 
τεράστιο το βάρος της επιθυμίας μου...

Δήμητρα Τσεπεντζή
Διευθύντρια 2ου Δημοτικού Σχολείου Ζευγολατιού Κορινθίας
Πρόεδρος Σωματείου Λόγου και Τέχνης "ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.