Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2017

ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ ΤΗΝ ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΣΟΥ;

Artist: Vincent van Goght
Γιατί αρρωσταίνουμε; Ποιά θα είναι η δική σου εμφάνιση όταν θα γεράσεις;
Συχνά , αυτά που λέμε «αρρώστιες» του σώματος μας, δημιουργούνται από εμάς. Το σώμα μας, όπως και κάθε άλλο στη ζωή είναι ο καθρέφτης των εσωτερικών σκέψεων και των πεποιθήσεων μας.
Το σώμα μας μιλάει πάντα, μας στέλνει τα μηνύματα και εμείς πρέπει να βρούμε τον χρόνο και τον τρόπο να τα αντιληφθoύμε. Κάθε κύτταρο μέσα στο σώμα μας αντιστοιχεί σε κάθε απλή σκέψη που κάνουμε και κάθε λέξη που προφέρουμε.
Οι τρόποι με τους οποίους εκφράζουμε τις σκέψεις μας και οι λέξεις που προφέρουμε προκαλούν στο σώμα συμπεριφορές και στάσεις που άλλοτε το ησυχάζουν και άλλοτε του προκαλούν ανησυχίες. Ο άνθρωπος που είναι συνέχεια συνοφρυωμένος, σίγουρα δεν κάνει χαρούμενες και στοργικές σκέψεις.
Το πρόσωπο και το σώμα των ηλικιωμένων μαρτυρούν καθαρά τον τρόπο ζωής τους και τις σκέψεις πού έκαναν. Πιθανά νοητικά πρότυπα και οι ασθένειες τις οποίες προκαλούν

ΑΡΘΡΙΤΙΔΑ:
Νιώθω πως δεν με αγαπούν... Ασκώ κριτική στον εαυτό μου και στους άλλους.

ΓΥΝΑΙΚEΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ:
Αρνούμαι τον εαυτό μου. Απορρίπτω στοιχεία της θηλυκότητας μου.

ΕΘΙΣΜΟΙ:
Προσπαθώ να αποφύγω τον εαυτό μου. Φοβάμαι πώς δεν ξέρω να αγαπήσω τον εαυτό μου.

ΗΜΙΚΡΑΝΙΕΣ:
Δε θέλω να με καθοδηγούν. Αντιστέκομαι στη ροή της ζωής.

ΚΑΡΔΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ:
΄Ελλειψη χαράς. ΄Εχω πεποιθήσεις που δημιουργούν ένταση και στρες.

ΚΑΡΚΙΝΟΣ:
΄Εχω παλιά μνησικακία ή βαθιά δυσαρέσκεια.

ΚΟΠΩΣΗ, ΕΞΑΝΤΛΗΣΗ:
Δεν αγαπώ αυτό που κάνω.

ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΙ:
Κάνω αυτικριτική και φοβάμαι.

ΠΑΧΟΣ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ:
΄Εχω ανάγκη προστασίας. Αποφεύγω τα συναισθήματα μου. Νιώθω αυτοαπόρριψη.

ΣΒΕΡΚΟΣ:
Ισχυρογωμοσύνη πάνω στη δική μας άποψη.

ΧΡΟΝΙΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ:
Αρνούμαι να αλλάξω. Φοβάμαι το μέλλον. Δεν αισθάνομαι ασφάλεια. Κάθε πνευματική αντιστοιχία δεν ισχύει 100 % για όλους τους ανθρώπους. Να γνωρίζεις ότι 90% των ασθενειών είναι ψυχογενούς αιτιολογίας. Παρατήρησε τη ζωή σου και τις πεποιθήσεις σου.

Σου προτείνω να αρχίσεις θέτωντας στον εαυτό σου τις παρακάτω ερωτήσεις:
Σε ποιό άτομο δεν εκφράζεις τα συναισθήματα σου και την αλήθεια σου και αυτο σου προκαλεί θυμό για τον εαυτό σου; Σε ποιές καταστάσεις δεν είσαι ο εαυτός σου; Ποιές καταστάσεις σε δυσαρεστούν Πώς μιλάς στον εαυτό σου για τον εαυτό σου;
ΑΣΚΗΣΗ:
Κλείσε τα ματια σου και δεν τον εαυτό σου και μίλα του. Εκφρασε το θυμό σου στον εαυτό σου λέγοντας του ποιές συμπεριφορές του σε θυμώνουν.

Πηγή: sevastivola.blogspot.gr
 http://www.thessalonikiartsandculture.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.