Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2016

ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ!

Γράφει η Χριστίνα Σεμίδαλις*
  • Αποκλειστικά για το παρόν ιστολόγιο

Και έγραψε ο Λέο Μπουσκάλια στο βιβλίο του "Να ζεις να αγαπάς και να μαθαίνεις": κράτησε την αξιοπρέπειά σου. Κράτησε την ακεραιότητά σου. Κανείς δεν μπορεί να σε υποβιβάσει εκτός από σένα τον ίδιο. Μπορεί οι άλλοι να σε βλέπουν διαφορετικά, εσύ όμως ξέρεις ποιος είσαι και μπορείς να είσαι με υπερηφάνεια αυτό που είσαι: "Eγώ είμαι εγώ."  Πλησιάζει ο εορτασμός της εθνική επετείου του ΟΧΙ και οι σκέψεις μου οδηγούνται στους τολμηρούς εκείνους προγόνους μας που με τόσο πενιχρά μέσα και κάτω από αντίξοες συνθήκες πολέμησαν για την ελευθερία της πατρίδας μας.
Η τόλμη και το σθένος με τα οποία πολέμησαν μας δίνουν την αφορμή να τοποθετήσουμε τους ήρωες αυτούς στο πιο υψηλό βάρθρο. Κατάφεραν με την ακεραιότητα τους να διατηρήσουν την αξιοπρέπειά τους και να δώσουν όλο τους το είναι αψηφώντας τη ζωή τους με επικό σθένος απέναντι στον κατακτητή. Η Ελληνική Ψυχή που εντοπίζεται σε ολόκληρο το είναι μας εκδηλώνεται σε καταστάσεις ανάγκης με τρόπο αυτοθυσίας.
Δύσκολα κάποιος θα μπορέσει να μας υποβιβάσει αν εμείς δεν το επιτρέψουμε. Δύσκολα κάποιος θα μας ποδοπατήσει αν εμείς δεν γίνουμε πρώτα χαλί να μας πατήσει. Αν αφεθούμε στις διαθέσεις των άλλων το σίγουρο είναι ότι θα χάσουμε πρώτα την ταυτότητά μας και μετά την ψυχή μας. Τα αρπακτικά περιμένουν να κάνουμε το λάθος να σκοντάψουμε για να μας κατασπαράξουν. Η ιστορία μας είναι γεμάτη από παραδείγματα των προγόνων μας που δεν επέτρεψαν σε κανέναν το ποδοπάτημα και την κατασπάραξη και αυτό διαπιστώνεται λόγω του ότι υπάρχουμε ακόμα σαν έθνος.
Εγώ λοιπόν που έχω Ελληνική Ψυχή είμαι περήφανος για αυτό που είμαι. Υποφέρω μπορεί ναι, τραυματίζομαι μπορεί ναι, αλλά είμαι Εγώ και μέσα από αυτό παλεύω και σώζωμαι. Γιατί είμαι τελικά ευλογημένος που οι ιστορικές μου πράξεις έμειναν στην ιστορία και καθοδήγησαν άλλους λαούς να πορευτούν προς την ελευθερία σώματος και ψυχής.

*Πολιτικός Επιστήμων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.