Κυριακή 14 Αυγούστου 2016

ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΑΙΖΩ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΟΥ!

Επιμέλεια κειμένου: Ελευθερία Παπασάββα

Βρίσκομαι πάλι σ' εκείνες τις βραδιές που κανείς σκέφτεται, που προσπαθεί να βάλει σε μια τάξη τις σκέψεις του. Αναφέρομαι σ' εκείνα τα βράδια που αναρωτιέσαι τι πήγε στραβά, τι για ακόμη μια φορά δεν έκανες καλά. Πού έφταιξες; Μήπως φταίει τ' ότι λύγισες; Σε ποιο σημείο χάθηκε το παιχνίδι και δεν το κατάλαβες;
Αλλά, αλήθεια, όσο και να σπάω το κεφάλι μου δε βγάζω άκρη. Προσπαθώ να εξηγήσω τη συμπεριφορά σου και δε μπορώ, προσπαθώ να σε δικαιολογήσω. Προσπαθώ να σ΄απαλλάξω απ’ όλο αυτό, να ρίξω για ακόμη μια φορά την ευθύνη σ΄ εμένα αλλά δε μου βγαίνει. Είναι, βλέπεις, μετρημένα τα κουκιά!
Ίσως, απ' την άλλη μεριά, να μη θέλω και να το κάνω. Όλο αυτό είναι ανώφελο και το ξέρω, δεν έχω πια τις αντοχές να σε δικαιολογήσω και δε θα προσπαθήσω άλλο. Δε ξέρω κι εγώ ακόμα τι θέλω από σένα, το ψάχνω! Πίστευα πως εσύ θα με βοηθήσεις να το βρω. Πως θα μου έδειχνες ένα δρόμο να διασχίσω. Αλλά δεν το έκανες. Πιθανόν να έχεις τους λόγους σου. Μάλλον το δικό σου ένστικτο λειτουργεί καλύτερα.
Η συμπεριφορά σου απέναντι μου αλλόκοτη, σχεδόν τρελή. Χωρίς καμία εξήγηση, χωρίς καμία δικαιολογία. Αλήθεια έτσι είσαι και στην υπόλοιπη ζωή σου; Ο χρόνος μας μαζί λίγος και κατάφερες να τον κάνεις να φαίνεται μια στάλα με τη στάση σου. Αναλώνεσαι σ' άλλες καταστάσεις κι αδιαφορείς. Δίνεις μέρος του εαυτού σου αλλού και πραγματικά αναρωτιέμαι αν όντως σ' ευχαριστεί όλο αυτό. Νιώθεις γεμάτος; Ευχαριστημένος; Δυνατός;
Μου γυρνάς την πλάτη και στέφεις την προσοχή σου από 'δω κι από 'κει. Γεμίζεις περηφάνια και γελάς με κάθε μου λέξη. Ύστερα με κοιτάζεις για μια στιγμή και κάνεις να φύγεις. Αλλοπρόσαλλες συμπεριφορές, μη αναμενόμενες. Παιχνίδι εγωισμού ή ένας πόλεμος υπεροχής μεταξύ μας; Αυτό να ήξερα μόνο. Εσύ άραγε ξέρεις τι σου συμβαίνει;
Όμως εγώ δε θα παίξω άλλο το παιχνίδι αυτό. Δε μου πάει, δεν το μπορώ. Αυτά είναι για τις τύπισσες που σε βλέπουν σαν θεό τους και σε θαυμάζουν. Για όσες σε πλησιάζουν μ' έναν και μόνο σκοπό. Kι αφού επιλέγεις να σταθείς δίπλα τους, πάω πάσο. Δική σου η ζωή, δικές σου κι οι επιλογές της. Ίσως απλά αυτό σου αξίζει.
Όσο για μένα, μ΄αρέσουν τα ξεκάθαρα πράγματα. Δε μπορώ να μπω σε μπερδεμένες ιστορίες και καταστάσεις. Εγώ τα έχω ξεκαθαρίσει με τον εαυτό μου, τα έχω βρει μαζί του. Δε ψάχνω τα άλλο μου μισό, ας μη γελιόμαστε. Ψάχνω έναν άνθρωπο ολόκληρο να μοιραστώ στιγμές μαζί του.
Έφαγα όλη μου τη μέρα ψάχνοντας να βρω τα σωστά επιχειρήματα που θα κάλυπταν τα κενά σου. Δεν τα κατάφερα! Παίξε, λοιπόν, το παιχνίδι σου και κέρδισε το μόνος. Ξέρεις πολύ καλά τι θα κάνεις, το κάνεις καιρό τώρα. Κάνε παιχνίδι μόνος σου. Ανακάτεψε την τράπουλα ξανά και μοίρασε, δε θα έχει πια καμία σημασία για μένα. Το παιχνίδι παίζεται πάλι στην έδρα σου. Εσύ κανονίζεις τους όρους και τη διαδικασία. Ο ανταγωνισμός μειώθηκε, ο αντίπαλος αποχώρησε. Κέρδισες! 

Πηγή: pillowfights.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.